بازهم چاقوکشی

پنج شنبه شب جوانی درمسیرچهاراه ولی عصر(عج)  به سمت فلکه مینودر دررفت و آمد بوده که توسط چند نفر ارازل و اوباش مورد ضرب وشتم واصابت چاقو قرار میگیرد که بلافاصله توسط مردم به بیمارستان شهیدرجایی انتقال می یابد.کی میخواهیم جلو این چاقو هارا بگیریم خدا می داند.

ای مسئولین محترم پس کی میخواهید اقدامی انجام دهید. حتما خدای ناکرده این اتفاق باید برای نزدیکان شما بیفتد تا اقدامی کنید. برای مردم که هیچ ارزشی قائل نشدید.نگذارید قانون شهر به قانون جنگل آمازون تبدیل شود.

پیام تبریک

بدینوسیله تولدرهبرمسلمین جهان، رهبرفزانه میهن اسلامی ایران،مولا وپیشوایمان حضرت آیت الله خامنه ای را به امام زمان(عج) وبه خانواده محترم آن حضرت وتمامی مسلمین جهات تبریک عرض می نمایم.وازخداوند متعال آرزوی سلامتی وتوفیق روزافزون برای ایشان رادارم.


موج جدید نا امنی توشهر قزوین


پس از نا امنی های ایجادشده درسطح شهرازقبیل اسلحه کشی(تو،رسالت) چاقوکشی(تو،نواب)آدم کشی(توغیاث آباد) و... اون هم تو سه ماهه اول سال ۹۱حالاباخبرشدیم سوء قصد به جان همشهریانی که قصد وسادت و امربه معروف داشته اند.

این همه امنیته خدایش نوبره والا، هرچند که فصل نوبران تمام شده اما ما شاهد نوبران خلاف هایی هستیم که درشهر قزوین نمونه است. حمایت از سوی مسئولین اجرایی استان ،نیروی انتظامی و... هم که هیچ، انگارنه انگار که شهر شلوغ شده بابا به خدا شهرناامن شده دیگه من جوان دانشجو با ترس و لرز میام بیرون باید به خانم ها اجازه رفت و آمد تو شهر را نداریم دیگه شهر شده شهر اراذل و اوباش.

یه نفر بچه هیاتی که رفته برای امر به معروف با چماق وقمه پذیرایی شده و هم اکنون هم دربیمارستان به سر میبره.دکترمعالجش هم گفته که خیلی شانس آورده که زنده مونده.

ازهمه بدترکه من اتفاقی تو بیمارستان شهید رجایی بودم که شاهد فرار ضارب این بچه هیاتی بودم.طرف با کمال پررویی اومده تو بیمارستان وتهدید هم کرده اون وقت مسئولین مابیان دم ازامنیت توسطح شهربزنن.

کی باورمیکنه من که اعتقادی به این امنیت ندارم امنیتی که با چاقو و قمه  اراذل ئاوباش فقط برای اونهاست کی امنیت برقرار شه خدامی دونه.