جانی دوباره درقزوین!

امروز پیکر شهید گمنامی را پس از چند سال از شهادتش درقزوین تشیع کردند. این شهید بزرگوار جوانی بیست ساله بوده که درعملیات والفجر هشت به شهادت رسیده بود.مراسم تشیع این شهید بزرگوار روح وجانی دوباره درکالبد مردم قزوین بخشید ویادآور وصیت نامه شهدای هشت سال دفاع مقدس شد. درست است که پیکر این شهید وزنی نداشت بر روی دوش مردم اما یاد آور مسئولیت سنگینی به مردم شد که ماباید به راه شهدا ادامه دهیم و عمل به وصیت نامه شهدارا دردراولویت های کاری خود قرار دهیم.

شما برای انقلاب چه کرده اید؟

برداشتی از دو تفکر در زمان حیات حضرت امام , برای پیرمردی که پنج تن از فرزندان خود را تقدیم انقلاب کرده بود چندین بار از محضر امام(ره) وقت گرفتند تا ایشان به محضر امام مشرف شوند ولی آن مرد نرفت ولی دفعه ی آخر راضی به رفتن شد اما همین که به محضر امام رسید دلش می خواست سریعتر از حضور امام مرخص شود و امام هم دلیل این موضوع را از ایشان جویا شدند پیر مرد در پاسخ گفتند درسته که من پنج تا از بچه هامو برای این انقلاب دادم ولی قرار نیست که وقت با ارزش ولی امر مسلمین جهان را بگیرم(قریب به مضمون) اما در طرف دیگر شخصی  از فرت ناتوانی در مقابل مشکلات به امام عرضه میدارد که این انقلاب برای ما چیکار کرده و امام هم درپاسخ به او می گوید شما بری انقلاب چیکار کردید.

هاشمی رفسنجانی گفته:....


هاشمی رفسنجانی گفته است که اگریک روز هم ازدولت احمدی نژاد باقی مانده باشد باید عدم کفایت دولت را بگیرم واین دولت را بیندازم.


از تمامی برادران و خواهران انتظار فهـــم حـــقیقت را داریم